.

Välkomna!

Publicerad 2012-05-05 14:58:31 i Allmänt

Hej, och välkomna till min nya blogg!
Jag har innan bara haft vanliga bloggar, alltså privata. Har även en nu. Men har läst novellbloggar länge så nu ville jag själv prova på!
Mina noveller kommer ju då handla om Justin Bieber. Ja, jag är ett ganska stort fan av honom, så det är också en av andledningarna till varför jag vill skriva om honom.
Namnet på bloggen har absolut ingenting med novellerna at göra, så detta är självklart ingen novell som BARA handlar om "Jerry", för er som vet vem han är haha..
Jag har aldrig skrivit förut så därför kanske det inte alls är bra, bara så ni vet! Men jag hoppas att ni ska gilla det i alla fall.
Designen ska jag FÖRSÖKA fixa, men egentligen så SUGER jag på sånt haha, men hoppas ni gillar det ni läser, see ya ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela