.

Crazy but true. Kap. 12.

Publicerad 2012-05-19 22:52:43 i Crazy but true

Cindys perspektiv.


-Hej tjejer, det är jag som är Christian Beadles.
VA? OMG, DET ÄR CHRISTIAN BEADLES!! Jag och Louise kollade på varandra och båda var helt chockade. Vi kollade tillbaka på Christian och innan någon hann reagera så hade Louise självklart hoppa på honom och krama honom. Jag kollade på medlidnade på Justin och mimade ett "förlåt".
-Haha, det är lungt, du ska se hur mina fans reagerar när dom ser mig haha.
-Oj, då vill jag inte vara med, om dom är värre än henne..
-Sjävklart vill du vara med, du är ju med mig beutiful. Sen kramade han om mig och det pirrade till i hela mig.
-Jo, de har du ju rätt i. Men Justin? Vad håller jag på med? Min största idol står där borta och jag bara står här.
Jag och Justin gick fram till Louise och Christian och jag krama om Christian, men jag var deffenift mycket lugnare än Louise i alla fall. Vi satte oss ner i svart liten skinnsoffa som var i studion. Justin satte sig längst till vänster och Christian satte sig till höger. Louise ville självklart sitta brevid Christian så hon satte sig i mitten. Eftersom det var en väldigt liten soffa så fanns det inga mer platser, så Justin drog ner mig i sitt knä och där hamnade jag. Men hand armar runt min kropp.
En av dom underbaraste känslorna som fanns. Även fast jag inte känt honom så länge så var jag faktiskt kär i  honom. Helt sjukt. Vi har inte ens  kysst varandra? Jag har även väldigt svårt för att bli kär. Har bara varit kär en gång innan.
Vi satt i soffan i ungefär en timme tills Scooter kom in i studion. Justin skulle spela in en ny låt. Han gick  in i det lilla båset och redan när han tog första tonen började jag rysa. Det var helt sjukt  så bra han sjung. Jag satt med Louise och Christian.  Dom började redan fatta tycke för varandra såg det ut som. Jag är bara glad för deras skulle, tror verkligen dom skulle passa riktigt bra tillsammans.
_______________________________________________________________________________________________
FÖRLÅT. Det här kapitelet kom sent, är kort och suger. JAGVET. Men jag har ingen aning om vad jag ska skriva och har så lite tid nu för tiden. Men jag försöker så gott jag kan.

MEN I ALLA FALL. Är det någon annan som kolla på fotbollen? Det är ju förlängning just nu. Jag hejar inte på något lag men om man MÅSTE välja så blir det chelsea faktiskt. Torres är ju så snygg hehe...
Egentligen hejar jag ju på barca, menmen, dom har ju åkt ut...

Kommentarer

Postat av: Josse

Publicerad 2012-05-23 18:09:13

Jättebra! ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela