.

Crazy but true. Kap. 13.

Publicerad 2012-05-24 03:50:55 i Crazy but true

Cindys perspektiv.
När Justin var klar i studion så valde vi att åka tillbaka till Västerås. Klockan var ju snart 11. Vi bestämde att alla skulle sova på Justins hotell. Egentligen så skulle jag och Louise sova hemma hos mig men eftersom min pappa troligen redan sov så ville vi inte väcka honom. Det var redan bestämt att Christian skulle sova hos Justin i vilket fall som helst, det var ju därför han kom hit. För att träffa Justin.
Dom 2 var så söta tillsammans. Justin och Christian alltså. Man såg verkligen att det var äkta vänskap mellan dom. Jag hade sett på twitter, tumblr och massa andra sidor att det cikulerade rykten om att Justin och Christians familj bråkade nu eftersom Chris familj bara utnyttjade Justin för hans fame. Men så var det ju verkligen inte. Och det är ju tur det.
Men back to reality, som jag knappt var verkliget längre. Jag menar, jag är nästan tillsammans med världens kändaste tonåring och inatt ska jag sova i samma hotellrum som både han och min största idol? Hur sjukt är inte det?
När vi kom fram till hotellrummet så var vi alla SÅ trötta, nästan ingen kunde stå upp. Vi hade tramsat så mycket i bilen så det var helt sjukt!
När vi kom in såg vi att det bara fanns 2 sängar och reseptionen var inte öppen så här sent. Så vi bestämmde att jag och Justin delar och Louise och Christian delar. Japp, det var jag som kom med förslaget. Självklart för att jag ville sova med Justin men min motevering var "men Louise och Christian verkar ju ha kommit varandra närmare" hehe. Jag fick min vilja igenom och vi bytte sedan om till sovkläder.
Lollo hade ju sin väska med sig så jag lånade kläder av henne då vi har samma storlek. Sen somade jag gott. Nära Justin, där jag var trygg.
Justins perspektiv.
Jag hade precis vaknat upp, nära Cindy, en helt underbar känsla som jag absolut vill uppleva oftare. Jag gick upp sakta och försiktigt ur sängen för att inte väcka någon annan då jag var den ända som var vaken.
Jag gick ut och satte mig på den lilla balkongen och andades in frisk luft. Kände på mig att även denna dag kommer bli helt fantasik!
_______________________________________________________________________________________________
Kom visst inte SÅ tidigt som jag hade hoppats på hehe. Men nu är snart klockan 4 och jag har inte lagt mig än.. BRA JOBBAT!
Men jaja, ingen idé att sova nu, kan jag göra på dagen sen, hoppas ni gillade kapitlet! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela