.

hejsan!

Publicerad 2012-08-14 12:34:24 i Allmänt

Ser att det fortfarande är folk inne på denna blogg! Vilket är jättekul att se såklart!
Och jag funderar faktiskt på att börja med "skrivandet" igen! Fast inte riktigt än.
För just nu har jag ingen data.. Eftersom jag endast använder min skoldata och nu under sommaren råkade jag spilla fanta över den sååå nu funkar den inte hahaha..
MEN snart börjar ju skolan(om ungefär en vecka) och då kan jag lämna in den på lagning!
Sen hade jag ändå inte kunnat skriva så mycket nu. Eftersom min bästa vän som jag sagt flyttar till usa i augusti. Och det gör hon om en vecka. Så ska försöka spendera så mycket tid med henne som möjligt!
Men jag kommer troligen börja snart igen!
Ha d gott tills dess ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela