.

Crazy but true. Kap. 10.

Publicerad 2012-05-08 20:43:45 i Crazy but true

Justins perspektiv.

Jag somnade med ett  leende på läpparna nästan direkt efter att hon gått. Det kändes som om den där kramen var lite mer än bara en vänkram. Det var helt underbart att få hålla om henne, fjärlarna i magen blev helt vilda så fort hon kollade på mig, tänk då hur dom blev när hon rörde mig.
Nästa dag vaknade jag och tog först en snabb dusch och fixade mig lite smått efter det. Jag skulle till studion idag.
Jag skulle fokusera riktigt mycket idag, så det gick snabbt och att jag sedan skulle kunna åka och kolla på Cindy när hon spelade. Det skulle vara kul att få se henne spela. Hon lever verkligen för den sporten och jag vill ju leva med henne.
Jag hoppas verkligen att vi kan bli mer än vänner. Snart. Men jag vågade inte ta första steget, tänk så gillade hon mig inte allt så det sätet? Så har jag förstört våran vänskap, sabbat allt. Men får se. Jag kommer nästan sprängas snart om jag inte får kyssa henne!
I studion gick allt superbra och jag hade pratat med mamma om att jag ville till matchen, hon tyckte det verkade som en bra idé. Men självklart ville hon att Alfredo, hon och Kenny skulle följa med. Men jaja, det gick väl bra.
Cindys perspektiv.
Jag och mitt lag hade suttit i omklädningsrummet ett tag nu och taggat till. Jag var nu riktigt taggad och ville bara ut och köra! Vi gick ut på planen och börja värma upp. Jag kollade upp mot läktaren men såg inte Justin någonstans. Jag som verkligen hoppats att han skulle hinna, men det verkade inte som det..
Precis när vi skulle samlas sådär cirka 1 minut innan matchstart så såg jag dörren öpnnas och det var han. Han var här! Det var han, Alfredo, som jag fått träffa igår, någon som såg ut som hans mamma och en stor kille. Såg ut som om det var hans livvakt eller något.
Matchen startade och det gick bra. Efter redan 2 minuter gjorde jag ett mål. Matchens första mål, jag kollade upp mot läktaren, eller ja, mot Justin, och såg honom nästan stå och hoppa för han var så glad. Haha, han är så söt!
Matchen rullade på och jag gjorde ungefär 3 mål tror jag det var och vi vann med 5-1. Efter matchen gick jag fram till Justin.
-Hej Justin! Du kom!
-Självklart att jag kom hit! Ville ju se dig spela. Va duktig du var!
-Haha, aw, tack! Han tänkte krama mig, men jag stoppade honom i sista sekund.
-Justin, jag har spelat match, jag är svettig. Jag springer och duschar, är du kvar då?
-Självklart beutiful.
Jag sprang fort in i omklädningsrummet och duschade. Byte sedan om till bara mjukiskläder, skulle ändå inte göra någonting speciellt förutom att vara med Justin. Men med honom kändes det verkligen som om jag kunde vara mig själv. Jag behövde inte imponera på honom, han visste redan hur jag var. Jag hoppades i alla fall att vi skulle äta, jag var riktigt hungrig!
Jag berättade för pappa att jag skulle åka med Justin så han tog mina saker i bilen och jag gick ut till Justin och dom han var med.
Han presenterade mig för den stora killen och jag hade rätt, det var hans livvakt. Kenny. Han verkade riktigt trevlig! Han presenterade mig också för sin mamma, Pattie. Hon var en väldigt vacker kvinna och verkade vara en sjukt underbar människa.
Justin berättade att vi skulle och äta sen en överasskning.
-Vart ska vi äta då Justin?
-Min favoritresturang! Han sken upp i ett stort leende. Driver han?
-Är du seriös? Du kom hit igår? Du kan ju inte redan ha en favoritresturang..?
-Haha, sötnos då. Jag menar självklart McDonalds!
-JAAA,  MCDONALDS!!!!!! Jag var verkligen hungrig, då är det det bästa som finns! Justin bröt ut i ett gulligt skratt.
-Oj, verkar som om det är din favoritresturang också?
-Haha, jaaa. Jag kände hur rodnaden spred sig i mitt ansikte så jag gosade in mig i Justins bröst.
-Rodnar du sweetie? Du är så gullig när du rodnar!
Vi åkte och åt och det var supergott! Efter så började vi åka igen, var? Det hade jag ingen aning om, men jag litar på Justin så får väl hoppas det blir bra.
_______________________________________________________________________________________________
Hoppas ni gillar det!
Lite sent men har inte haft så mycket tid idag:/ Måste även berätta att jag blir verkligen SUPERGLAD för minsta lilla kommentar! Bara så ni vet! Satt nyss och log i ca en kvart åt en kommentar hehe..

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2012-05-08 21:54:37

Du skriver jättebra men du kan gärna utveckla allt ännu mer med t.ex. mer miljö- och personbeskrivningar :P Jag ser fram emot att läsa mer :)

Postat av: Anonym

Publicerad 2012-05-09 12:37:53

lust att läsa min nya novell och säga vad du tycker? xx

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela