.

Crazy but true. Kap. 11.

Publicerad 2012-05-13 23:25:15 i Crazy but true

Justins perspektiv.
Vi satt i bilen på väg, var? Jo, till min studio! Eller min och min, studion jag va i när jag var här då.. I Stockolm alltså..
Fast gillade henne verkligen, SÅ, jag hade fixat några överraskningar till henne. Jag vill ju att hon ska gilla mig också.
Jag hade flugit hit hennes bästa kompis och min bästa kompis, båda från usa. Min bästa vän va i studion med Scooter och väntade just nu och hennes bästa vän skulle vi hämta upp halvvägs. Vi svängde av i någon liten stad efter vägen och hon kollade undrandes på mig. Jag hade ju berättat att vi skulle till min studio som hon visste var i Stockholm.
-Justin? Varför åker vi in i Enköping?
-Det får du se beutiful. Kenny, som körde, stannade på en parkering. Det var en stooor godisbutik där och Cindy blev överglad eftersom hon verkligen älskar godis. Det var ungefär ett tiotal bilar på parkeringen, så hon märkte inte att i en av bilarna på parkeringen satt hennes bästa vän, från usa. Hon nästan sprang in i affären, likaså jag.
Mamma och Kenny stannade i bilen, eller, dom skulle gå och hämta Louise och sätta henne i våran bil innan vi kom ut igen.
Det var ungefär 600 olika sorters godisar där inne, super! Vi köpte varsinn stor godispåse och gick mot kassan för att betala. Efter lite protester från båda hållen så blev det jag som betalde, min vilja gick igenom. Hon i kassan skrattade bara åt hur fjantiga vi var.
När vi kom in i bilen så reagera först inte Cindy, men när hon såg att det verkligen var Louise som satt där på sätet blev hon hur glad som helst! Hon flög typ på henne och kramade henne, hon älskade henne verkligen.
Efter dom kramats och pratat på ett tag kom hon ju på att jag också var här.
-Oj, juste! Louise! Träffa min kära vän Justin! Det skar till lite i hjärtat när hon sa vän. Men det var väl vad jag var för henne.
-Haha, jag vet. Det var han som flög hit mig!
-VA? OMG, TACK JUSTIN!!!!!
-Haha, så lite så. Men sov lite nu, ni måste vara redo för nästa överraskining! Ingen av dom visste att deras största idol, Christian Beadles, var i min studio och väntade på dom.
-Okej pappa! Hon lutade huvudet mot min axel och jag kände fjärilarna flyga runt i hela magen, underbar känsla!
När vi kom fram väckte jag som försiktigt och vi hoppade ut ur bilen och gick en liten bit på en stenig gata. Det var ganska lungt i det här området faktiskt! Väldigt skönt faktiskt.
Jag öppnade dörren till studion och dom märkte först inte att det var någon annan i studion eftersom dom gick och prata med varandra. Men jag förstår dom, dom har inte träffats på länge. Men efter ett tag harkla sig Chris.
-Hej tjejer! Det är jag som är Christian Beadles.
___________________________________________________________________________________________________________________
Äntligen typ.. Men FÖRLÅT! Verkligen! Men jag har verkligen haft fullt upp, va ledig endast några timmar från min förskylning/mitt plugg den här helgen och då var jag i globen med min bästa vän.
Det är också en andledning till varföruppdateringen inte kommer vara sådär superbra om jag ska vara helt ärlig. Jag vill spendera så mycket tid som möjligt med min bästa vän, eftersom hon flyttar till usa(?!?!?) om ca 2-3 månader. Det är helt sjukt och jag är i  chock. Men hon är stor insperation till den här novellen.
Men jag försöker så gott jag kan med uppdateringen! Hoppas ni gillar det ni läser!

Kommentarer

Postat av: FlizanLizan

Publicerad 2012-05-18 20:53:33

Hejsan



Äru sugen på en ny design så kostar bara mina designers 75 - 150 kr :P

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela