.

Crazy but true. Kap. 5.

Publicerad 2012-05-06 12:20:36 i Crazy but true

Cindys perspektiv.
Jag och Justin hade lagt på samtalet och jag var genast på ett mycket bättre humör. Han gjorde mig gladare på något sätt, hur lyckades han med det?
Jag har bara varit kär en gång i hela mitt liv, men den killen lekte med mina känslor. Han bodde även i en annan stad men det var inte så långt. Vi var aldrig tillsammans, men vi "höll på" om man säger så..
Direkt efter att han hade krossat mitt hjärta så blev jag sjuuukt "killgalen", alltså, jag haffade på allt och alla ungefär. I andra städer mest. Jag går ju i innebandy också, så på cuper var jag helt galen. Men på sista tiden så har jag faktist lungnat ner mig haha.
När jag tänkte på mit lag kom jag på att vi hade avslutning ikväll. Eftersom vi har upphåll över sommaren och nu är det bara 2 veckor kvar till sommarlov, ska bli så skönt!
Justin berättade ju att han ska hit snart! Jag längtar så att få träffa honom! Men jag är fortfarande lite i chock, jag menar, han är en av världens kändaste personer? Och så är det lilla jag..? Visst, alla i skolan vet vem jag är, men inte hela världen.
Jag kollade på klockan och såg att jag skulle börja gå till musiklektionen, egentligen skulle jag kunna vara hemma nu, eftersom vi ska spela in en låt. Och jag har valt att spela in den i "studion" som vi har på skolan. Men jag har ju en liten studio hemma som jag jobbar mycket bättre i, men tydligen vill dom inte att man jobbar hemma..
Idag skulle jag bara spela in ett av instrumenten jag skulle ha i min låt, gitarr. Jag ska spela in sången hemma fast ingen vet eftersom jag inte vill att någon ska höra mig.
När lektionen var slut så ringde hade jag ingenting att göra! Jag ville ju inte direkt åka hem och inte göra någonting, Justin kunde säkert inte prata eftersom han hade ju jobb att göra och Louise va i skolan.
Jag valde att gå hem till Filip, Louises bror, deras familj är som en extrafamilj för mig och jag brukar låna deras hund och gå ut med den.
När jag gått klart så  ringde jag pappa så kom han och hämtade mig.
-Vad ska du göra idag då? Frågade han när jag satte mig i bilen.
-Har du glömt pappa? Vi har ju avslutning med innebandyn? Han skulle också vara med, eftersom han är tränare för laget.
-Ja, juste! Är det ikväll du ska berätta att du ska sluta?
-Japp, tyvärr. Jag har inte berättat för dom i mitt lag att jag ska flytta till usa och är tvungen att sluta i innebandyn. Helt ärligt så är jag faktiskt väldigt bra i innebandy.
Gör ofta mål och på alla cuper så blir jag oftast utsedd till matchens lirare. Ska bli riktigt tråkigt att sluta, det är en av sakerna jag lever för.



Justins perspektiv.
Det gick riktigt bra i studion idag, jag var på bra humör. Hade riktigt mycket energi i kroppen. Jag satt och lekte med min mobil när jag hörde Scooter ropa på mig. Jag kollade upp mot honom och log smått.
-Ja, vad är det?
-Jo, du ska ju till Sverige om bara 3 dagar nu? När han nämde Sverige sken jag upp i ett stort leende.
-Ja! Vadårå?
-Vi ska ju stanna där i en vecka. Men vi kommer inte spela in varje dag, så du kommer få ungefär 3 dagar ledigt, går det bra? Frågade han om det gick bra? Det här var ju helt perfekt! Nu kunde jag spendera mycket tid med Cindy!
-Japp, det går utmärkt Scooter! Tack!
-För vad?
-Det lär du märka.
Sen gick jag ifrån en grubblande Scooter, ingen, förutom Ryan och Chaz som jag snackat lite med och Alfredo vet om vem Cindy är. Dom tycker också att hon verkar som en bra tjej, för mig.
_______________________________________________________________________________________________
Lite sent, men jag vaknade nästan nyss haha! Ni kan vänta er ganska många kapitel idag, eftersom jag inte ska göra någonting idag.
Hoppas ni gillar kapitlet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela