.

Crazy but true. kap. 7.

Publicerad 2012-05-06 16:58:54 i Crazy but true

Justins perspektiv. *2 dagar senare*



Jag satt nu på flyget på väg till Sverige! Skulle bli så kul. Jag och Cindy hade pratat varje dag, så ofta vi kunde. Mamma och Scooter hade också frågat varför jag var så glad hela tiden, dom hade listat ut att det handlade om någon tjej. När dom sedan frågade om henne satt jag i ungefär en timme och förklare hur underbar hon var. Är jag kär? Nej, det kan jag ju inte vara. Jag känner ju knappt och jag har aldrig träffat henne förut? Men fortfarande är hon så himla underbar! Får se vad som händer när vi träffas. Hon kanske inte alls gillar mig?
Jag kände att planet landade och vi började gå ut och hämta våra väskor. Det var inga paparazzis här, inga fans heller. Men jag ville ha lugn och ro den här resan, därför har jag skrivit på twitter att jag är i Indionesien. Känner mig elak mot mina fans när jag ljuger, men det är sånt man måste ibland för att få ha ett privatliv.
Jag hade väldigt mycket packning med mig, men jag hade så himla mycket kläder! Vi tog taxi från flygplatsen till hotellet. Scooter hade sagt att jag fick välja hotell så jag hade tagit ett som låg ungefär 1 timme från Stockholm, där Cindy bodde. Tror staden hette Västerås, men det var riktigt svårt att utala!
Vi checkade in på hotellet och jag gick upp till mitt rum och bytte om, det låg mitt i stan i den här staden, var inte så jättefint, men det funkade.
Jag bytte om och tog sen upp min data, det var tydligen gratis internet på hela hotellet, så det var bra. Jag loggade direkt in på Skype och såg att Cindy var inne. Klockan var ungefär 3 här, och fredag. Jag ringde upp henne och hennes vackra ansikte kom upp på skärmen.
-Hej Cindy! Sa jag glatt och log log stort.
-Hej Justin. Sa hon med sin fina och lena röst, så vackert. Är du i Sverige nu? I Stockholm va?
-Haha, nepp, jag är i någon annan stad, vet inte riktigt hur man utalar det.. Men typ Vaestearas.
-Hahah, du menar Västerås va? Hennes skratt  var ju helt  underbart!
-Jaa.. Vad skämmigt, jag kan ju inte ens utala namnet på staden hon bor i! Jag var säkert helt röd i ansiktet nu..
-Haha,gulligt.. Men kan du träffas nu? Menar hon nu? Som i nu, på direkten? Hur underbart?
-Ja, ja självklart! Var?
-Jag kan komma till ditt hotell nu?
-Självklart beutiful. Jag sa namnet på hotellet sen gjorde hon en slängkyss och la på samtalet.
Cindys perspektiv.



Herregud, Justin är i VÄSTERÅS? Och han vill träffa mig?
Jag hade berättat allt för min pappa och han tyckte Justin verkade som en toppenkille, för mig. Pappa fick skjutsa mig till hans hotell eftersom jag inte orkade cykla, ville ju träffa Justin så snabbt som möjligt och om jag cyklade skulle jag säkert ramla och dö för jag var nervös. Och då skulle jag ju aldrig få träffa Justin, de skulle ju vara lite synd..
Pappa stannade bilen utanför hotellet och jag skakade nästan för att jag var så nervös!
-Cindy, det kommer gå bra! Han gillar dig, jag lovar. Så, gå in nu och visa honom vad du går för! Pappas ord var stöttande, han var så snäll. Han är som min bästa vän!
-Haha, jadå pappa. Jag ringer när jag ska hem!
Sen gick jag in i lobbyn, på skakiga ben. Jag såg en kille sitta med ryggen mot mig, jag harklade mig lite och han vände sig om.
Det var han.
_______________________________________________________________________________________________
Hoppas ni gillar det!
Orkar verkligen inte kolla rättstavningar och sånt just nu. Men om ni undrar varför vissa av orden sitter ihop är det för min mellanslagstangent är sönder hehe..

Kommentarer

Postat av: Josse

Publicerad 2012-05-06 17:19:50

Svar: Har länkat dig nu! :)

Kram<3

Postat av: emilija med j

Publicerad 2012-05-06 22:06:41

Grymt bra !

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela