.

sjuk

Publicerad 2012-05-23 00:59:26 i Allmänt

Det är varför jag ej har skrivit något mer. Jag är sjuk. Dom senaste dygnen har jag nästan bara sovit och inte haft någon ork till någonting. Just nu bloggar jag från mobilen och ska alldeles strax gå och sova. Jag känner mig lite pigg så vi får hoppas jag hinner skriva ett kapitel imorgon!
Jag vill verkligen göra så gott jag kan för att göra er nöjda, men det är verkligen inte så lätt som man kan tro...
Jag måste även plugga imorn om jag ens orkar de så vi får se om jag hinner skriva ett kapitel ändå. Jag hoppas på det! Men ska sova nu så jag blir lite piggare, godnatt!

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2012-05-23 07:40:59

Krya på dig ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela