.

Crazy but true. Kap. 2.

Publicerad 2012-05-05 20:04:51 i Crazy but true

Justins perspektiv.
Jag tog mod till mig och skrev till henne. "wow, you was really cute". Direkt när jag tryckte på "send" så började alla tweets från min fans komma, några var possetiva, men dom flesta var tyvärr negativa.. Men dom önskade väll att det var dom jag hade skrivit till skulle jag tro.
Jag tyckte verkligen hon var extremt vacker, jag kollade vad hon hette. Cindy, Cindy gud vilket fint namn. Helt underbart. Hon var säkert helt underbar som person. Undrar vad min familj skulle tycka om henne?
Nej, Justin, vad tänker du? Du känner henne inte. Hon är säkert en hater eller någonting, och hon bor ju inte ens i samma land som du. Tror du verkligen hon vill ha ett förhållande med någon som dig? Du är ju helt rubbad.
Cindys perspektiv.
Jag och Louise hade suttit och snackat i nästan en timme nu om massor av saker, men mest hur jag skulle göra.. Hon hade även berättat att han och Selena hade gjort slut för ett tag sen, fast det var tydligen han som gjort slut så ja.
Skulle jag svara? Eller jag kanske kunde skriva till honom i DM? Han är ju riktigt snygg så ja, varför inte? Vad har jag att förlora lixom.
Så jag gick in på hans sida och skickade sedan iväg ett DM till honom. "haha, hej, du är också ganska söt;)".
Så, nu var det bara att vänta på ett svar, hoppas han ens ser det. Ännu mer att han svarar. Men varför skulle han göra det? Det var säkert någon annan som skrev från hans twitter..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela