.

Crazy but true. Kap. 3.

Publicerad 2012-05-05 20:48:56 i Crazy but true

Cindys perspektiv.
För att rensa tankarna lite så ringde jag en av mina närmaste vänner här i Sverige, Ida, och frågade om hon ville följa med till stranden. Eftersom hon älskar stranden och ändå inte hade någonting bättre för sig så var det ett självklart ja för henne att följa med.
Jag tog cykeln ner på stan och mötte upp henne där, sen tog vi bussen till stranden som var lite utanför stan.
När vi kom fram så tog vi av oss kläderna så vi hade bikini på oss. Jag hade köpt en ny för bara någon vecka sen, en röd. Jag älskade den!
Vi låg på stranden i ungefär en timme och bara pratade om allt möjligt, tillexempel att det var skola imorn, då vi hade nationellt prov. Gud vad jobbigt.. Men det är engelska muntligt, så det blir nog ganska enkelt eftersom jag kan språket flytande.
Efter ett tag så reste vi oss upp och började gå en bit, när vi gått ungefär 100 meter stannade hon mig.
-Stanna! Om du ställer dig där kommer det bli en superfin bild! Så jag ställde mig där och hon tog bilden, den blev faktiskt riktigt fin!
Efter det så fortsatte vi gå mot bussen. Sen så åkte vi hem, eftersom det började bli lite sent, och det var ju skola imorn.
Vi sa hejdå till varandra och sen cyklade jag hem, när jag kom innanför dörren så gick jag direkt till duschen och duschade. Det var så skönt att få skölja bort all sand och det.
När jag var klar så gick jag in i mitt lilla rum och satte på mig en sovtröja och kröp sen ner i sängen med datan och skulle kolla runt lite innan jag somnade.
Jag kollade först Twitter, som vanligt. Eftersom Facebook hade blivit så himla tråkigt nu för tiden. Såg direkt att Justin hade svarat på mitt DM, shit. Jag kollade vad han hade skrivit. "Tack! Har du skype? Skulle gärna vilja lära känna dig:)"
Kunde knappt tro det? Ville självaste Justin Bieber lära känna mig? Detta var ju bara sjukt, men jaja. Jag svarade och skrev vad jag hette på skype sen loggade jag in där, redan efter några minuter hade jag fått en förfrågan. Det var Justin.
Jag accepterade och han ringde snart därpå upp mig. Vi snackade om allt och inget i några timmar, han var riktigt snäll faktiskt! Trodde helt ärligt att han skulle vara värsta snobben som trodde han kunde få allt han peka på typ.
Men så var det verkligen inte! När klockan började närma sig 12 så var jag tvungen att lägga på, hade ju skola imorgon!
Vi sa hejdå och sa att vi skulle fortsätta prata imorgon!

Justins perspektiv.
Hon var riktigt fin där hon satt, helt perfekt nästan. Hela hon var perfekt. Vi pratade i några timmar tills hon var tvungen att gå och lägga sig. Det visade sig att hon var 2 år yngre än mig, men det gjorde mig absolut ingenting.
När jag pratade med henne var hon helt underbart snäll, det kändes nästan som om jag redan fallit för henne, men, det kan jag väl inte gjort? Jag menar, jag känner henne ju inte..?
Hon nämde också att hon bodde i Sverige, dit skulle jag ju om bara någon vecka för att spela in en låt. Då måste jag träffa henne!
Vi skulle prata lite imorgon också, då kan jag ju berätta det för henne. Gud, det här kommer nog bli den bästa resan jag gjort.
_______________________________________________________________________________________________
Hoppas ni gillar det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela