.

Crazy but true. Kap. 8.

Publicerad 2012-05-06 23:12:19 i Crazy but true

Justins perspektiv.



Hon skulle snart komma hit. Herregud va nervös jag var. Jag kollade mig snabbt i spegeln och fixade till håret lite, sen bestämde jag mig för att gå ner och sätta mig i lobbyn. Jag satt där i ungefär 10 minuter och väntade, sen hörde jag hur någon harklade sig och jag vände mig snabbt om.
Det var hon.
Gud så vacker hon var, hon var ju ännu vackrare i verkligheten än i webben. Hon såg mig och log stort och vinkade.
Jag ställde mig snabbt upp ur den lilla soffan jag satt i och gick fram till henne och omfamnade henne i en kram.
-Hej Justin! Åh, jag smälte nästan när jag hörde hennes röst! Så vacker.
-Hej Cindy! Va fin du är. Nej, Justin? Varför sa du sådär för? Nu kanske hon tror du typ är kär henne eller något?
-Haha, tackdu! Du ser inte så dålig ut du heller. När hon sa så så fladdrade fjärilarna i min mage som vilda djur. En underbar känsla.
-Så, du känner ju till staden bra, vad tycker du vi ska göra?



Cindys perspektiv.



Han frågade vad vi skulle göra. Vad skulle jag svara? Det finns ju knappt någonting här att göra ju.
-Oj, jag vet inte, finns inte så mycket att göra egentligen.
-Jaha, men vad brukar du göra på helgerna då?
-Nja, vara med kompisar, träna och kolla innebandy haha.
-Åh, sport, jag älskar sport! Kan vi inte kolla på någon match? Han ville alltså se en innebandymatch. Mitt lag har match om någon timme, fast jag ska inte vara med eftersom jag inte vart uttagen, men vi kan ju alltid åka och kolla.
Ja, vi har matcher efter avslutningen, men vi hade avslutningen då eftersom det var ända gången alla kunde.
-Jo men visst, mitt lag har match om en timme. Ska vi åka dit?
-Ja, men självklart vill jag se ditt lag spela! Åh, det kändes som om jag blev nykär när jag såg honom. Men jag gillar honom inte ens? Eller gör jag? Vi har nyss träffat, såklart kan jag inte gilla honom redan nu?
Vi tog en taxi till hallen matchen var och Justin tog på sig både keps och luva så att så få som möjligt skulle känna igen honom. Eftersom ingen vet att han är i Sverige.
När vi kom fram så gick vi och satte oss längst bort och högst upp på läktaren som inte var så stor. Det var inga på planen just nu för mitt lag var i omklädningsrummet. Jag lämnade Justin i någon minut för att gå in i omklädningsrummet och hälsa på mina älskade lagkamrater.
-Heeeeeeej! Nästan skrek jag när jag kom in i omklädningsrummet.
-Men, vad gör du här? Skulle inte du träffa den där killen? Det var självklart min pappa som frågade..
-En kille? Oj, vem kunde ana att du skaffat pojkvän Cindy? Haha.. Det var en av tjejerna i laget, Sarah.
-Haha, han är inte min pojkvän!
-Vad är han då?
-Bara en vän faktiskt! Det var första gången vi träffades idag.
-Bara vän? Vi säger väl så.. Vad heter han då? Skulle jag säga hans namn? Men ja, det kunde jag väl göra, dom kommer ju ändå se att det är han sen.
-Justin!
-Efternamn?
-Ehhm, ni kommer säkert inte tro mig.. Men Bieber.
-VA? JUSTIN BIEBER? SKÄMTAR DU?
-Hahaha, ta det lungt!
-Men gud, trodde inte DU gillade honom! Om hon sagt det där för en månad sen hade hon haft rätt, men nu, helt fel.
-Haha, men han är ju faktiskt söt!
-Haha, jaja, men gå ut till Mr. Romance nu!
Jag hälsade alla tjejer lycka till och gick sen ut till Justin. Han var så vacker där han satt med sin mobil. Men Cindy! Vad tänker du? Han vill säkert bara vara vän med dig! Ingenting mer!
_______________________________________________________________________________________________
Sista för ikväll! Hoppas ni gillar det!
Måste även säga att jag blir superglad för minsta lilla kommentar! Eftersom jag aldrig skrivit förut så är det riktigt peppande. Sötnosar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela