.

Crazy but true. Kap. 9.

Publicerad 2012-05-07 19:12:28 i Crazy but true

Justins perspektiv.




Vi kollade klart hela matchen. För nästan varje minut som gått hade jag försökt flytta lite närmare henne, blev alldeles varm när hon var i närheten. Vi satt nu ganska tätt ihop. Det var mysigt. Men jag hade ingen aning om om hon gillade mig också. För en sak var säker, det var att jag gillade Cindy. Vi hade träffats för första gången idag men det kändes som om jag känt henne i hela mitt liv! Hon avbröt mina tankar med en fråga.
-Så? Vad ska vi göra nu då?
-Vet inte, hur mycket är klockan?
-Ungefär 6, det finns inte så mycket att göra.
-Vi kan väl bara åka till mitt hotell och ta det lungt. Kolla någon film eller så?
-Visst, det blir bra!
Vi tog en taxi till mitt hotell och i lobbyn hyrde vi en film och gick sen upp på rummet. Cindy slog sig ner i soffan och jag satte igång filmen och slog mig sedan ner brevid henne. Ganska nära.
Jag flyttade mig närmare och närmare hela tiden, undrar hur hon skulle reagera om jag la armen runt henne? Skulle hon bli arg?
Jag chansade. Jag körde den gamla klassiska, låssas gäspa och sträcka på sig och "råkar" sedan lägga armen runt henne.



Cindys perspektiv.



Justin var så söt. Speciellt när han skulle försöka lägga armen runt mig som om jag inte skulle märka.
-Haha, söt du är Bieber. Skrattade jag ut och jag såg att han börja rodna. Jag flyttade mig ännu närmare honom och gosa in mig i hans bröst, åh va mysig har var! Och han luktade så himla gott också!
Filmen var slut och eftertexterna började rulla, fan då, nu var jag ju tvungen att åka hem.. Vi sa hejdå med en kram. Fast detta var verkligen inte bara en "vänskapskram", detta var någonting mer.
Han skulle jobba i studion imorgon så vi skulle inte träffas, och jag hade min allra sista match imorgon. Han skulle försöka så gott han kunde med att komm dit. Vi får väl hoppas tänkte jag och sen sa jag hejdå till Justin en sista gång och gick ut ur hans hotellrum.
Jag började gå mot bussen och var snart hemma, gud vilken underbar dag detta har varit!

Kommentarer

Postat av: Josse

Publicerad 2012-05-08 18:01:49

Läste dina kapitel nyss, dem var jättebra! Awesome! Meer nu! <33

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela