.

Prolog. Crazy but true.

Publicerad 2012-05-05 15:17:25 i Crazy but true

Detta är jag, Cindy. Jag är 17 år och bor med min pappa i Sverige. Fast om ungefär ett halvår när jag går ut nian så skajag flytta till usa, till min mamma.
Jag har också en bror som är 22 och han bor redan hos våran mamma. Eller han är mer min halvbror, vi har inte samma pappa, men hans pappa finns inte med i bilden någonstans.
Min största idol är Christian Bealdes. Eller vet inte riktigt om man kan kalla honom för idol, men jag gillar vad han gör och så är han snygg. Hans bästa kompis är ju då Justin Bieber, men det bryr jag mig inte så mycket om. Visst, Justin ser ju bra ut och han kan verkligen sjunga, men är ingen Beliber direkt.
Jag har också en bästavän. Louise heter hon, jag älskar henne över allt. Men, för 2 år sen fick hennes mamma jobb i usa, så dom flyttade, men nu när jag ska flytta dit så kommer vi träffas oftare! Bara ett halvår kvar.
Jag gillar också att sjunga, det är ett av mina stora intressen, men jag brukar inte göra det inför folk. Fast både Louise och min familj försöker att jag ska vara med i någon talangtävling, men jag vet inte, det kanske händer någon dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela