.

Crazy but true. Kap. 1.

Publicerad 2012-05-05 17:40:23 i Crazy but true

Cindys perspektiv.
*Telefonen ringer*
Jag var själv hemma så det var jag som fick springa och svara, självklart så låg ju telefonen i andra sidan huset, men jag hann innan personen la på i alla fall!
-Ja hallå?, jag hoppades på att det var någon jag kände bra, eftersom jag nästan flåsade från att jag sprungit runt i hela huset. Skulle blivit lite skämmigt om det var någon snygg kille från skolan eller någonting sånt..
-CINDY, KOLLA DIN TWITTER, sen la personen på. Denna person var ingen mindre än min bästa vän, Louise. Det här måste verkligen vara viktigt eftersom hon ringer på den vanliga telefonen fast hon är i usa..
Jag sprang fort till min data och öppnade twitter fort som tusan, sen kollade jag på "connect" och det var sjukt många som skrivit till mig, nästan flera 100.
Jag chansade att detta hade någonting med Justin Bieber att göra, eftersom dom flesta som hade skrivit till mig hette någonting med Bieber typ. Jag gick ner lite längre på sidan och såg då att självaste Justin Bieber hade skrivit till mig. Shit, är detta typ ett skämt eller någonting?
Jag kollade vilken tweet det var, det var en jag gjort igår. Jag hade skrivit twxten "Just chilling" och lagt upp en bild på mig själv.
Justin hade tydligen reetweeta den, favoriserat och reply till den. Han hade skrivit "wow, you was really pretty". Va? Skojar han nu eller? Detta måste vara ett skämt.
Jag kollade igenom vilka andra som också skrivit till mig. Det var massor av hat, efersom många av hansbeliber ville troligen att han skulle skriva så till honom.. Men det var även massor av söta kommentarer som att jag va fin och så!
Men förresten, hade inte Justin flickvän? Hon Selena Gomez?
Jag va tvungen att logga in på Skype och ringa till Louise, vad skulle jag göra nu? Skulle jag svara? Eller skulle jag bara ignorera det?


Justins perspektiv.
Jag satt och kollade runt på twitter, hade svarat och reetweeta några fans och så. Efter ett tag så kom jag in på någon tjejs twitter. Kollade lite på hennes tweets men dom flesta var på ett annat språk, kände inte igen det men skulle tro att det va typ danska, norska eller svenska typ. Men hon hade skrivit en på engelska. "Just chilling" sen så var det en bild till. Jag tryckte upp bilden och det var på hon och någon hund, antagligen hennes. Hon var riktigt vacker.
Tror jag satt och kollade på bilden i ungefär 5 minuter tills jag vaknade upp ur mina drömmar igen. Jag var bara tvungen att skriva till henne! Det var säkert många som också skulle tro jag var en player eller någonting nu, eftersom jag och Selena gjorde slut för bara någon månad sen. Men det får jag ta.
Men mina beliber skulle bli helt galna! Det visste jag, men det kändes knappt som om jag hade något val.
_______________________________________________________________________________________________
Första kapitelt uppe! Hoppas ni gillar det och vill fortsätta läsa!
Vet att allt sitter ihop, men jag har ingen aning om hur man fixar det, för i inlägget gör jag stycken..?



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela